Algemeen

Proin turpis sapien, interdum et eleifend non, gravida nec ligula. Ut nec erat est. Ut tristique tempor metus id rutrum. Nulla ut libero eget orci aliquet varius. Duis quam metus, faucibus vel feugiat sit amet, vestibulum eget turpis. Sed dapibus nisi a purus convallis efficitur. Sed nec mollis magna. Praesent convallis leo ac tortor rhoncus consectetur. Ut pulvinar iaculis tortor in pulvinar. Phasellus posuere bibendum felis, eu volutpat nisi tristique sit amet.

Maecenas eu sollicitudin tellus. Donec eu iaculis mauris. Donec rutrum pretium vehicula. Vivamus aliquam quis enim eget tincidunt. Maecenas ultrices magna felis, eget tristique metus pretium sed. Etiam eu tortor turpis. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia curae; Integer aliquam tortor in mauris rhoncus, ac imperdiet risus dignissim. Cras ut eros dolor. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Nullam blandit posuere orci. Suspendisse consectetur ante id odio facilisis consectetur. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia curae; Vivamus ullamcorper mauris id purus eleifend, eu vestibulum nibh volutpat.

Bestellen

Als een product bij ons op voorraad is staat er in het groen aangegeven ‘op voorraad’. Als je dit product in je winkelmandje stopt en afrekent, dan wordt het zo snel mogelijk en in ieder geval binnen twee werkdagen verzonden. Bestellingen die op zaterdag of zondag worden geplaatst worden op maandag verzonden. Voor producten die speciaal worden gemaakt zoals bijenwaskaarsen, is een verwerkingstijd nodig van vijf werkdagen.
Helaas is het bij ons niet mogelijk om een bestelling af te halen.
Vanwege logistieke redenen is het helaas niet mogelijk na dat een order is geplaatst nog extra artikelen toe te voegen.
Zodra je bij ons een bestelling hebt geplaatst krijg je van ons een e-mail. Heb je die niet gekregen dan is er misschien iets mis gegaan. Check de ongewenste berichten (spam) map van je e-mailprogramma. Heb je na een paar uur nog geen bericht? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Als het artikelen betreft die niet op voorraad zijn, kunnen deze worden geannuleerd. Na ontvangst van je bestelling heb je nog 14 dagen bedenktijd. Bekijk hiervoor het herroepingsrecht.

Betalen

Via de webshop is het op dit moment alleen mogelijk om via iDeal uw bestelling te betalen.
Wij proberen een terugbetaling zo snel mogelijk te doen, in de regel binnen een paar dagen. Het is belangrijk dat wij je bankgegevens hebben.
Zodra je bestelling compleet betaald en geleverd is maken wij hiervoor een factuur aan. Deze factuur krijg je per e-mail bij het verzenden van je bestelling.

Verzending & bezorging

De verzendkosten worden automatisch berekend en op onze website weergegeven. Vanaf € 30,00 is de verzending gratis. U kunt kiezen of u de bestelling thuis wilt laten bezorgen of op wilt halen bij een DHL afhaalpunt.
Dan probeert de bezorger je pakket af te geven bij de buren (alleen met toestemming van de afzender). Wanneer hier geen toestemming voor is gegeven of de buren niet thuis zijn, wordt het pakketje afgegeven bij het dichtstbijzijnde DHL-afhaalpunt. De bezorger laat een ‘niet-thuiscode’-kaartje voor je achter. Met deze code kun je via Track & Trace zien waar je jouw pakket kunt ophalen. Raadpleeg de website van DHL voor meer informatie.
Voor de bezorging van uw bestelling maken wij gebruik van DHL.
Elke verzending is te volgen met een Track & Trace code. Zodra een bestelling door ons is verzonden, krijg je via e-mail een verzendbevestiging met de Track & Trace code.

Retourneren

Wij willen dat je helemaal tevreden bent met je bestelling. Na de levering van de artikelen kan je als je niet tevreden bent deze terugsturen. Voorwaarde hierbij is wel dat het artikel niet gebruikt is (dus in de originele, niet-beschadigde, verpakking) en dat het artikel binnen 14 dagen na ontvangst terug is gestuurd. Zodra wij je teruggestuurde artikel(en) in goede staat hebben ontvangen, maken wij een creditnota voor je aan. Zie ook 'Hoe stuur ik mijn bestelling retour?'
Belangrijk: Neem eerst contact op met onze klantenservice via het e-mailformulier alvorens het terugsturen van producten.
Teruggestuurde artikelen dienen te worden voorzien van een begeleidend briefje met de volgende gegevens:

Naam
Klantnummer
Bestellingnummer
Reden van retourneren

Zonder deze gegevens kan je zending niet in behandeling worden genomen. Leg ook uit wat er aan de hand is en wat je wil.

Je pakket kun je terugsturen naar het onderstaande adres:

Het Bijenparadijs
Stationsstraat 4
4421AK Kapelle

Vergeet niet je details en je bestelnummer te noteren!
Als je artikelen wilt terugsturen, zijn de verzendkosten voor jou. Wij accepteren geen ongefrankeerde zendingen of zendingen waarvoor wij moeten betalen. Mocht er sprake zijn van een fout van ons of valt een artikel onder garantie dan worden de verzendkosten achteraf vergoed. Raadpleeg de website van DHL of e-mail ons om te zien wat de kosten zijn om een pakket terug te sturen.

Contact

Wij hebben geen fysieke winkel. Onze webshop is echter wel gewoon geopend.
Nee, je kunt ons mailen op info@hetbijenparadijs.nl of ons contactformulier invullen op de website.
Je kunt ons mailen op info@hetbijenparadijs.nl of ons contactformulier invullen op de website.
Wij zijn werkzaam van maandag tot en met vrijdag en ons streven is om alle mail zo snel mogelijk en nog dezelfde dag te behandelen. Mocht je het idee krijgen dat dit te lang duurt, controleer dan de ongewenste post (spam map) van je e-mail programma. Wellicht is het antwoord op je vraag daar in terecht gekomen.