Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar wil dit terugsturen

Wij willen dat je helemaal tevreden bent met je bestelling. Na de levering van de artikelen kan je als je niet tevreden bent deze terugsturen. Voorwaarde hierbij is wel dat het artikel niet gebruikt is (dus in de originele, niet-beschadigde, verpakking) en dat het artikel binnen 14 dagen na ontvangst terug is gestuurd. Zodra wij je teruggestuurde artikel(en) in goede staat hebben ontvangen, maken wij een creditnota voor je aan. Zie ook ‘Hoe stuur ik mijn bestelling retour?’

Hoe stuur ik mijn bestelling retour?

Belangrijk: Neem eerst contact op met onze klantenservice via het e-mailformulier alvorens het terugsturen van producten.

Teruggestuurde artikelen dienen te worden voorzien van een begeleidend briefje met de volgende gegevens:
Naam

Klantnummer

Bestellingnummer

Reden van retourneren

Zonder deze gegevens kan je zending niet in behandeling worden genomen. Leg ook uit wat er aan de hand is en wat je wil.


Je pakket kun je terugsturen naar het onderstaande adres:

Het Bijenparadijs
Stationsstraat 4
4421AK Kapelle

Vergeet niet je details en je bestelnummer te noteren!

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Als je artikelen wilt terugsturen, zijn de verzendkosten voor jou. Wij accepteren geen ongefrankeerde zendingen of zendingen waarvoor wij moeten betalen. Mocht er sprake zijn van een fout van ons of valt een artikel onder garantie dan worden de verzendkosten achteraf vergoed. Raadpleeg de website van DHL of e-mail ons om te zien wat de kosten zijn om een pakket terug te sturen.